Chanel


 
helluuu, ylli häär

Imorgon får jag och min sambo tillskott. En fin kattunge ska bli våran! Hon är en norsk skogskatt, vilket min pojkvän älskar för att jag är norsk, och jag är så kär i henne så det finns inte.
men! Vi har inget namn till henne än, har ni något namnförslag? jag gillar verkligen Chanel.. men pojkvännen tycker naala som är... Något afrikanskt språk för vacker! Jag känner dock att lejonkungen-namn inte passar en svart norsk skogskatt. 

Förresten! Mina shamballa kom häromdagen! Riktigt swag unisex-armband! Köpte mina från USA men kilar ni runt lite kan ni säkert hitta en återförsäljningswebbsida! fan vilket långt ord.. haha whatever! I love them! 
Kommentarer
Fjädervikt:

Mira, My, Nima, Freya, Wilja är några förslag :)

Elin:

Åh vad roligt med en lite kisse :D Har 3 katter som heter Svea, Mojje och Tiger, hihi.

Elin:

Åh vad roligt med en lite kisse :D Har 3 katter som heter Svea, Mojje och Tiger, hihi.

Elin:

Åh vad roligt med en lite kisse :D Har 3 katter som heter Svea, Mojje och Tiger, hihi.

Sofie:

min ena skogskatt heter Grevinnan Tiana och är helt svart hahaha xD

Linnea:

Meya är fint!:)

Hungerdemon:

åh vad kul! :D chanel är verkligen jättefint, hejar på det ;)

Fröjda:

Åååååh, vad avundsjuk jag blir nu! Vill också ha ett kattskrälle att gosa med! Jag tycker att alla katter ska heta Luna, efter sailormoonkatten och efter Luna Lovegood :D

För övrigt skulle jag väldigt gärna vara med på utmaningen men jag åker till Indien i dryga veckan snart så då missar jag så mycket så det blir inte så kul. Nästa gång! :)

Åtta:

Chanel var ett jättefint kattnamn!


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback