Chanelle Daniella Caspian


Här har ni mig, för er som undrar vem jag är. Här har ni mig. Nu är jag blottad, psykiskt naken. Jag ler åt allt. Jag ler när pistoler avfyras, när katten jagar fågelungen, dödar och äter upp den. Jag ler åt döden som om den vore vacker. Jag ler åt livet som om det vore vackert.

Jag är den färgglada husväggen där alla graffitimålare har sprayat sin konst. Jag tror mig vara stjärnan på konstens hemmaplan. Egentligen vet vi alla att bakom den regnbågsfärgade ytan döljer sig den grådaskiga betongen, den som stilla ruttnar i tysthet.
Kommentarer
Åtta:

Jag tycker att du är vacker.

Andningsluft:

Fruktansvärt vackert skrivet!

Embla:

Du är en väldigt vacker flicka!

Sv: Oh, inte så gött :/ Men istället för att fasta helt kan du inte äta något litet? Typ bara klara dig på en sorts mat under dagen som te.x tomater eller annan grönsak/frukt.

Eriiza:

Oh, vad söt du är!
Du kanske inte tror på det, men det gör jag! =)


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback