Kattigt


Hej, ylvali här. Mitt internet hatar mig om ni undrar.

Jag har tänkt på en sak. varför vara otrogen? jag har en kompis som just nu är, The other woman och jag kan inte bestämma vad jag tycker om det! För egentligen, det är inte hennes ansvar, för hon är singel, men jag hade nog inte kunnat vara med en upptagen man!

De hade träffats på krogen, han hade följt henne hem, och dagen efter hade han berättat att han var upptagen. men dom fortsätter ändå? Han smsar henne ofta, och frågar hela tiden om de kan ses osv...

Tycker ni att otrohet är okey? om inte, tycker ni det är fel att vara den andra kvinnan/mannen?

Kommentarer
S':

Otrohet är aldrig okej..

Dino:

att vara otrogen är aldrig okej tycker jag! Jag skulle heller aldrig vilja vara "den andra", jag menar tänk va ledsen den andra tjejen är då, och vilken smärta det är när ens kille är otrogen.. nej usch

Dino:

att vara otrogen är aldrig okej tycker jag! Jag skulle heller aldrig vilja vara "den andra", jag menar tänk va ledsen den andra tjejen är då, och vilken smärta det är när ens kille är otrogen.. nej usch

s.:

jag tycker det är en sak om man inte vet om att den andra har ett förhållande från början, för då har man ju verkligen inte gjort något fel. men om man sedan fortsätter att ses, eller om man vet det från första början är en helt annan sak. okej, man kan ju se det så också att det "inte är mitt problem" men om man själv sätter sig in i situationen, nä. aldrig okej. men sen har ju jag erfarenhet av otrohet också så man kanske tänker på ett annat sätt, jag vet ju hur ont det gör liksom.


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback