LÄNKARNA FÖRSVANN


Kan inte alla ni som är med i utmaningen eller ni som vill vara med i utmaningen KOMMENTERA PÅ DET HÄR INLÄGGET så att jag kan lägga in er i min länklista i sidmenyn så att det blir mycket enklare för mig att ha er allihopa samlade när jag skall skicka ut dagens fråga till er eller när jag bara vill läsa era dagliga frågor?

Idag skriver jag dagens fråga i det här inlägget men hädanefter är det enklare för mig att skicka iväg en kommentar. ^__^ Dagens fråga, för er som vill svara på den, är: Day two: What is your MAIN reason for wanting to lose weight? (Be honest.) Hoppas att ni kommenterar på det här inlägget nu, annars gör det ju inte så mycket i och för sig eftersom jag har era bloggar någonstans bland alla kommentarer.
Kommentarer
Em:

Sv. Självklart får du länka till mig! Men jag har redan svarat på frågorna i min blogg tidigare så det känns lite tjatigt att göra det igen! ;) Ligger under 30 dagarslista om du är nyfiken! ;)
kram kram

Em:

Hihi glömde ju säga vad jag tänkte ha som veckans utmaning, att inte äta mer än två mackor/knäckebröd per gång, två gör mig mätt fler är bara början till hets! ;) kram kram

heja elin :

Jag är med i utmaningen som sagt och det är hur coollungt som helst att du länkar mig!! SKITBRA jobbat tjejen!

Day one: How tall are you, what do you currently weigh, and what do you hope to weigh after the 60 days? (Be realistic)
Jag är cirkus 165 någonting, och vikten ligger runt 80. Vilket jag tycker är typ 20kg för mycket. Många säger att det är muskler efter 10 års fotbollsspelande, men jag känner för att bli nöjd med det jag ser i spegeln, vill jag också bli nöjd med siffrorna på vågen.

Day two: What is your MAIN reason for wanting to lose weight? (Be honest.)
För att bli nöjd med mig själv :)

Anonym:

puss

Baby:

Jag är med i utmaningen :)

Jea:

You know I'm in!

Dino:

Jag är med! :)

Sv. Jag ska undvika godis,vitt bröd, pasta mm.
Det är helt okej att du länkar mig ^^

Skinny Sweet R:

Oh jag vill vara med! :-) Gud vad skoj!

L:

*Kommenterar* ;)

johanna lindholm:

Main reason.. för att känna mig bekväm och snygg. Egentligen är jag ganska nöjd med min överkropp, kanske lite runt midjan kan få försvinna men främst är det rumpa och ben jag vill minska. Vill kunna gå i korta shorts utan att skämmas för mina ben

K:

Inge problem- i'm in ^^

johanna:

Mitt namn försvann.. men det var jag som skrev ang att få känna mig snygg.. ;)

Fjädervikt:

Tjohej.

Ami:

Jag vill vara med om jag får!

Sofie:

jag är med ;)

Anonym:

jag vill jättegärna vara med!!!! count me in!!! puss&kram

Anna:

Kommenterar och svarar direkt då.. :)
Veckans utmaning är att inte köpa någon choklad/yogurth eller smaksatta nötter om jag handlar naturgodis. Endast vanliga saltade och helst bara torrostade.. :P Det brukar kunna slinka ner lite fel saker nämligen och jag måste sluta med det. :)
Svarar på frågorna i min egen blogg när jag har tid..och det är ok att du länkar!
Ha det fint, kram!

Mira:

Sv: Förlåt för min seghet! Nu har jag laddat upp två inlägg som berör utmaningen och frågorna som du ställt finns besvarade där bland annat. Och du får absolut länka bloggen ^^ Tycker det är en så himla bra utmaning!

Och du: var inte så hård mot dig själv! Du är fin och ditt värde sitter inte i hur mycket du väger. Det kommer det aldrig att göra. Glöm aldrig det! <3

tthinspo j:

tthinspo.webblogg.se

Emma:

Jag är med, förlåt att jag är sen!

Elvira:

Jaaaaag är med! ;)

Svar: Nu är du tilllagd! KRAM <3
forthesimplehearts.blogg.se

Andningsluft:

Jag har varit i stugan och det var svårt att kommentera via mobilen, så kommenterar nu när jag är hemma! Kram :)

Felicia:

Jag är gärna med i utmaningen! <3

Åtta:

Jag är med!

proanadiary.blogg.se:

Jag är med :)

Em:

Jag är med, ingen tillgång på dator så haft svårt att skriva eller göra inlägg men de kommer. Inte världens mest pepp på att blogga men ska göra mitt bästa from imorgon.

Min utmaning blir att inte äta sötsaker men står de still men får ta vad som känns bra vecka för vecka, kanske fortsätter med sötsakgrejen:) lite tråkigt i längden kanske.

Klart du får länka inga problem:) hoppas emmaboda är kul!btw vilket datum körde ni från? igår?

Em:

Jag är på! Ingen tillgång på dator så därför de är tomt på inlägg och sent svar på kommentaren men de blir bättre snart. Inte jättepepp på att blogga men ska göra mitt bästa!

Min utmaning blir att inte äta sötsaker denna veckan sen får vi se om jag kommer på något roligare och bättre till nästa vecka!

Klart du får länka! Hoppas emmaboda är grymt!


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback