Scare


Jag inser nu att jag verkligen behöver en badrumsvåg här hemma. Den enda vågen jag har vägt mig på senasre halvåret är på gymmet och jag orkar nästan aldrig promenera dit bara för att väga mig eftersom det är mer än en mil fram och tillbaka, och egentligen är det väl skitbra, om jag hade orkat... Nu blir det bara istället att jag aldrig väger mig och då får jag aldrig fatt i min andra startvikt heller.

Om ni ger mig tips på bra badrumsvågar (analoga som digitala)lovar jag att ni får veta min vikt nu efter att jag gått och lagt mig och sen vaknat igen och orkat promenerat iväg till gymmet. Men det skall ske, jag lovar.
Kommentarer
Happyskinnygirl - Sandra:

sv: jag vet inte hur jag gör med utmaningen. Måste fundera lite. Har 5dagar kvar av HSGD och jag har inte riktigt planerat hur jag ska göra efter det än..
men tack för frågan

apple:

sv; ja, vill gärna vara med. Men du får gärna berätta mer om detaljerna. Ska man svara på en fråga varje dag på sin egen blogg eller ska man svara här på din blogg genom en kommentar?

A:

Sv: Vet ej men har alltid haft en känsla av otillräcklighet och att ingenting jag gör är bra nog osv. Har också alltid tyckt att jag är ful och tjock trots att folk säger motsatsen. Så har det varit länge.

Svar: Du förtjänar så jävla mycket bättre. ♥
forthesimplehearts.blogg.se

Sandra - Happyskinnygirl:

sv: tack! ja jag svävar på moln är hemma nu!

Kathrine:

IKEAs runda vågar är grymma, både personvågen och matvågen

Svar: Tack, jag skall kolla! Ikea lär ju inte vara dyrt heller. <3
forthesimplehearts.blogg.se

Olle:

clas-ohlson har bra vågar. Min är där ifrån och den kan räkna ut kroppsfett och sånt med. Fast det är ju inte exakt dock eftersom det är en vanlig våg men i övrigt visar den exakt på varje hekto och kan räkna ut bmi också.


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback