Vecka ett: mål & belöning.


Min veckas utmaningsmål är att försöka undvika kolhydrater i så stor utsträckning som möjligt. Om jag inte äter pasta, ris, nudlar, bröd, potatis, flingor eller knäckebröd på hela vecka ett så har jag en belöning till mig själv, då får jag sola på solarium nästkommande vecka två gånger!  Jag älskar att sola på solarium så det är verkligen en belöning värd att kämpa för. Om inte annat så är en fin kropp ett fan så fint "pris" att vinna. ♥
 
Är det någon av er som vill vara med förresten? Om ni inte förstår helt så är det bara att slänga iväg en kommentar så skall jag svara så bra jag kan! Och vill ni vara med så är det bara att skriva en kommentar på något av inläggen i kategorin, man behöver inte vara med från början utan det går bra att hoppa in när som helst!
Kommentarer
Dino:

jag är gärna med om det inte är försent :P

Svar: Nejdå, klart att det inte <3
forthesimplehearts.blogg.se

johanna:

min veckas utmaning är att dra ner på mitt kaffe latte drickande. Blir minst 3 om dagen, måste dra ner på det!

Svar: Åh, det är ju jättebra ju, och ett hälsosamt mål med :D om inte pengamässigt ihih
forthesimplehearts.blogg.se

Misfit:

Sv: Haha håret på bilden är inte mitt hår, ville bara visa hur jag brukar sätta upp mitt hår :) Sorry om jag var otydlig! haha. Puss och kram<3

Fjädervikt:

Det låter som en bra utmaning, lycka till! Jag åker bort i några dagar imorgon, jag vet inte hur länge. Därför undrar jag om du skulle kunna skicka frågorna för de nästa två veckorna. Då kan jag svara på dem i dag och göra tidsinställda inlägg, så att jag fortfarande kan vara med i utmaningen. Det skulle vara jättesnällt. Kram.

Karin:

Men alltså, sötad yoghurt är också sprängfylld med kolhydrater...

Svar: Japp, men det är skillnad på 10 g kolhydrater per dag eller 100 g ifrån en enda portion :P
forthesimplehearts.blogg.se

2012-07-20
Karin:

Men alltså, sötad yoghurt är också sprängfylld med kolhydrater...

Svar: Jag vet?
forthesimplehearts.blogg.se

2012-07-20
I:

sv: Jag vet inte om jag skulle klara av det, jag skulle falla såfort jag läste någon av våra bloggar igen, de vet jag om men jag vet inte vad jag vill.

Svar: Ta hand om dig bara fina. <3
forthesimplehearts.blogg.se

cuddy:

SV; Tyvärr står det inte för girlfriend, utan för Gatufesten som var i min stad den veckan.

Och jo, det är lite synd att röka på är olagligt.


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback