We're only as sick as our secrets.


Brännmärket på din handled ska för alltid påminna dig om ditt misstag. Nätter ska kvävas av mardrömmar om eldens orangegula lågor som i snabba rörelser smeker längs väggarna och golven i ditt barndomshem, stjäl alla minnen som har gjort dig till den du är. För alltid ska du plågas och för alltid ska du hata dig själv. För att du glömde att blåsa ut stearinljuset den kvällen. För att drömmar aldrig var till för sådana som du.

Du blev ingen hjälte, du blev ingen alls.
Kommentarer
Sandra:

sv: tack :)

Missa:

Jaa en halv scone åt jag :3 möms. Kaloribomb. Haha.

Missa:

Menar du bra mat i allmänhet jag gillar, eller bra fett-mat? Kanske en liten fett-guide?

Missa:

Ok då förstår jag. "Min diet" knåpar jag ihop själv och utgår från vad jag vet, och därifrån väljer vad jag ska äta :)


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback