Vi som tänker peppa gärnet nu i två månader!


Bara så ni vet brudar (och pojkar) så är jag skitpepp på det här  nu och jag hoppas att ni också kommer att finna lite pepp och motivation under resans gång, jag kommer att försöka peppa er så mycket som det bara går, jag vill ju att ni klarar det här, för jag vet att ni kan för att ni är grymma! 
 
Jag
Elin
Baby
Flicka
Emma
Johanna
Fjädervikt
lovelyskinny
longlastingeffect
Dreamingforawhile
Hungerdemon
Andningsluft
Glitterlila
Thiny
Jea
 
Och nu menar jag det verkligen. Behöver ni pepp så är det bara att slänga iväg en kommentar eller ett sms (0729-022265) så ska jag försöka peppa igång er så gott det bara går. Oavsett om det gäller träning eller att avstå från något onyttigt eller om ni bara behöver prata. 
 
Har ni några frågor om tävlingen så är det bara att skicka en kommentar så svarar jag så fort jag kan! :D Och dagens frivilliga fråga att svara på kommer upp mellan tre och fyra varje dag, men om ni vill kan jag även skicka den i en kommentar till er varje morgon, i så fall är det bara att säga till!
 
Kommentarer
johanna:

sv: jag svarar på frågorna här.. min mamma läser min blogg och lämnar gärna henne utanför min viktnedgång..
jag är 171 cm lång och för tillfället väger jag 66 kg.. min målvikt är 59 kg, så en minskning på 7 kg.

Norrskensflickan:

Sv. Kron? Menar du då som typ kosttillskott?

Du förtjänar också ett antal hjärtan! <3 <3 <3

Linnea:

Sv: Okej! Tack för tipset men jag tror jag avvaktar!<3

Embla:

Sv; hihi, vad gulligt sagt ♥ Jag kommer att heja på dig och hoppas verkligen det kommer att gå bra :D

Embla:

Sv; Tack så mycket :) Frågan är om jag klarade att fasta pga att jag somnade eller om jag somnade så tidigt för att jag fastade.. haha. Äh, det är samma här oftast! Innan hade jag aldrig diciplin..det har liksom kommit med tiden. Inte för att den är stark men den finns där ändå.

Embla:

Sv; Åhå, lycka till! :) Nä.. tyvärr vet jag inte det men drick mycket vatten! Det kanske hjälper

Fjädervikt:

Sv: Det är okej med länken :)

Bmi femton:

Jag är på! :)

Anna:

Jag vill också vara med! :)

Ami:

Skicka gärna en kommentar till mig med frågan varje morgon. (om jag får vara med) skulle vara tokbra <3


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback