TODAY, rise & shine


Jag vaknar alltid när min pojkvän går till jobbet, vilket brukar vara runt halv tio - tio. Då ligger jag först kvar i drömmens blomsterbädd och hatar varje knyst av ljud som tvingar mig att vakna, men sedan är det bara att kliva upp. Då gäller det att väcka nattens gäster (denna morgon E & AU) så försiktigt som möjligt och bjuda ut dem på den inglasade över cigg och redbull.

När det är klart väljer jag kläder och sminkar mig, beroende på vad jag ska göra. Idag ska jag och L på stan, men det regnar, så blir nog svarta jeans, grå tshirt och en keps helt enkelt. det känns för tidigt för päls och liknande även om det är riktigt kallt här i Norrland, så får nog frysa lite idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback