Day eight: Name 5 things you like about your body (you can do it) and the one body part you’d like to change the most.


Oj. Den här lät riktigt jävla svår. Men låt se...
 
1. Jag gillar mina handleder. Den där benkulan på sidan sticker ut som fan och det är det enda som är smalt på mig.
2. Jag gillar mina ögon med. Det är inget speciellt med dom men jag tycker att dom är balla iallafall för i starkt solljus är dom isgråa, i vanligt inomhusljus är dem asfaltsgråa och med blixt på kamera blir dem isblå/himmelsblå med en grön ring ytterst.
3. Jag gillar mina läppar med. Jag har fått höra att dem är väldigt pussvänliga, fniss.
4. Tatueringar måste väl få tillhöra en punkt, eller hur? De är ju ändå en del av kroppen. Och jag älskar mina tatueringar.
5. Jag gillar att jag får höra att jag ser ut att väga iallafal 20 kilo mindre än vad jag egentligen gör när människor gissar på min vikt.
 
Och det jag vill ändra mest på kroppen är magen. Låren är stora men ändå starka (riktiga jävla ridlår) och rumpan är ändå helt okej med tanke på låren, rumpan är också "stark", om man kan beskriva en rumpa som stark. Men.. Ja. Det är magen jag vill få platt, som jag stör mig på mest när det gäller kroppen. :(
 
Kommentarer
johanna:

Jag gillar.. mina ögon, mina läppar, mina axlar, mina tatueringar och mina muskler.
det jag främst vill ändra är mina ben och min rumpa

Em:

Hej ångrade mig med frågorna vill gärna vara med på dem, ser nu att de inte är riktigt likadan som de jag hade, bara de första. Du skulle inte vilja vara en ängel och skicka de till mig? Kram kram!!


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback