Ylvalii


Helluuu.. Åh irriterande att måsta inleda varje inlägg med att det är jag och inte Dani, men förstår att det blir sjukt förvirrande annars!

Kan inte svara på kommentarer tyvärr, men fick en kommentar som frågade om jag hade ritat bilden i det förra inlägget, och ja det var jag som ritade den! Pluggar som sagt konst och blir jätteglad att ni uppskattar det! Kan bara lägga upp telefonbilder nu, men slutet av augusti har jag tillgång till systemkameror, ps och datorer igen så då ska ni få se på riktiga bilder!

Jobbar fortfarande på bilden från förra inlägget men såhär ser den ut just nu:

Kommentarer
Lina:

Vad kul att du studerar konst! Jag tog nyss studenten från bild&form i växjö, och med tanke på hur mycket nedskärningar estestiska programmet får stå ut med så blir jag lika glad varje gång jag hör om någon som valt ett konstinriktat program/enskild kurs etc.
Ett tips när du övar porträtt är, förutom att måla av någon som iallafall jag kan tycka är lite jobbigt, att sitta framför en spegel och teckna av dig själv! Väldigt effektivt, och mot sig själv kan man alltid vara helt ärlig.


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback