Addict


Ylli här.

Såg att någon tagit redbull. Det kanske låter som en kul idé, men... Jag är mer beroende av redbull än cigg. Och jag har rökt i fem år. Jag mår så jäkla dåligt utan redbull ni anar inte! :o redbull och cigaretter kan jag verkligen inte överleva utan. Men har jag dom två, då orkar jag hur länge som helst. har ni nåt sånt beroende?

Måste packa ikväll också. Skulle ju till älskade Dani egentligen men det blev riktigt dyrt, och min kära far gav oss en rejäl summa om vi skulle stannat i Norrland, så vi bestämde oss för att åka till en betydligt mer närliggande ort och spendera pappas pengar istället. jag vet hur fel det låter, men tro mig, jag tar väldigt sällan emot pengar från mina föräldrar, jag vill själv förtjäna det jag får. men nu var det hög tid att göra något av sommaren!

Lovar att det blir bilder ;)

Kommentarer
Linnea:

Vilken fin bild! Har du ritat den?:)

Svar: Ja det var jag! :) Glad att du gillar den :D //YLVALI.
forthesimplehearts.blogg.se

Linnea:

Sv: verkligen bra, du är duktig:)

Svar: Tack, du med!
forthesimplehearts.blogg.se

Johanna:

Mitt enda beroende är kaffe.. :)


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback