All I want is the best for our lives my dear, and you know my wishes are sincere.


Från och med nästa vecka kör jag på en lite ny grej. Jag ska köpa mat för 200 kr varje vecka (yoghurt, äpplen, mjölk till kaffe) och 200 kr till cigg varje vecka, det är 6 paket och är nästan hela veckans cigarettförbrukning. Det känns bra att veta att det enda man kommer att kunna hetsa är yoghurt, äpplen och kaffe. Kanske köper jag lite hallon och pepsi maxi för resten av pengarna, men meningen är att jag skall försöka spara 800 kr i månaden inför min planerade Sundsvallsresa. I fall det håller i sig så har jag 3800 kr att spendera på tågresan till Sundsvall i december, alkohol och bio, cafébesök osv. Det känns bra. Visserligen är det fem månader dit men jag längtar ändå. Yllis, Lillebror och Maria. Det känns bra.
 
Iallafall, från och med måndag är det yoghurt, äpplen och hallon som gäller här hemma. Om jag blir bjuden så spelar det ingen roll, jag tänker iallafall inte köpa hem något onyttigt. Visst, jag har gått ner en hel del kilon, men jag kan fortfarande bli smalare.
 
I morgon eller i övermorgon skall jag väga mig på det vanliga stället, då borde vattenvikten ha lagt sig tycker jag. Gud vad jag hatar vattenvikt, det ger falska förhoppningar som fan.
Kommentarer
Nathalie :

Jag skickade iväg ett mail till dig men är inte helt säker på att det kom iväg då min mail krånglar.. Har du fått något men rubriken samma vikt? :-)

Svar: Kollar upp det preciiiis nu... Och ja! Det har jag. N.L? Då är det rätt, japp. <3
forthesimplehearts.blogg.se

2012-07-31
nathalie:

Hej syr att jag tjatar men har du svarat min mail är ju som sagt hel konstig ibland:/

Svar: Ja, jag har svarat. Men för säkerhets skull kan du ju ställa frågan igen? ^^
forthesimplehearts.blogg.se

2012-08-03

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback