crack is the new black


Innan jag for iväg till Emmaboda vägde jag 108.6 kilo. Tekniskt sett borde jag ha gått ner iallafall ett kilo eftersom jag i princip har fastat sen i tisdags i matväg, men jag har fått i mig sex liter vitt vin, tre liter rose, 750 ml varm&kall, 10 xider, 2 kopparbergs päroncider, 1 liter päronvodka och en massa klunkar från andras alkohol. Jag orkar inte räkna ut kaloriantalet på det där, jag låter det stå osagt. Det mesta kom ju upp iallafall, HAHA. Jag har haft sådana monsterkräkningar nu under de här dagarna... Blod och grejer.
 
Nåväl, vi får se i morgon måndag ifall jag har gått ner något eller inte. Det återstå att se. 108.6 kilo, hmmm...
Kommentarer
Nomyy:

Jag håller tummarna att vågen visar neråt imorgon <3


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback