Day eleven: What are your family’s eating habits like?


(HAHA, passande bild...) Jag bor ju inte hemma och har inte gjort det senaste året, men jag vet att morsan gick ner från 150 till 65 på lite mindre än ett år så antagligen har hon blivit värsta träningsfreaket, far min har världens ölmage så jag kan tänka mig att han lever på öl(på helgerna) och maten som mor lagar om dagarna. Men när jag är där så bjuder mor på god men ändå fet mat, så jag förstår inte hur hon har kunnat göra sin viktresa så som hon har gjort den.
Kommentarer
johanna:

Vi äter nog ganska nyttigt, mycket grönsaker, varierad kost och så.. :)

Sofie:

filmen tretton är bra på ett annorlunda sätt :)

Svar: Ja, det är den!
forthesimplehearts.blogg.se

pro ana diary:

Vad duktig din mamma är! :O

Svar; Det är det jag inte vill. Hatar att vara normal. Men ändå tjocktnormal liksom. Blläääk!

Svar: Jag menade bara att du är ju inte tjock iallaflal. <3
forthesimplehearts.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback