Day twelve: What are your friend’s eating habits like?


Mina vänner som rör sig i samma kretsar som vi här på bloggen gör, ja ni kan ju gissa hur dem äter, men jag antar att frågan gäller mina vänner som inte har problem med maten. Och ja, vad kan man säga? Det dricks mycket alkohol om helgerna, både cider, öl, vin och annat med mycket kalorier, och det äts även vad det är suget på. På vägen hem från fester kan de smälla i sig en hel meny från donken, plus några cheeseburgare på det, samt en väldigt massa chips och onyttigheter. Ändå är dem inte direkt tjocka, snarare smala...
Kommentarer
Dino:

så kan mina vänner vara också..

Motfyrtiofem:

SV: ja, usch. Förstår inte varför man ska vara så intresserad av andras vikt hela tiden :S och att "är du gravid"-trenden är igång fortfarande. Har inte folk lärt sig att man aldrig frågar någon det :S

klarabella:

har tusen vänner som är så där, varför kan dom äta som dom aldrig sett mat innan och ändå ha såna fina kroppar? Livet suger

Svar: Vet inte... :( jävla skitliv
forthesimplehearts.blogg.se

Elvira:

Sv: Jag opererades ju för en grej och de stängde såret som blev när de var klara. Såret gick upp igen under kvällen och några liter blod blödde ut i magen. De opererade igen, sög ut allt blod och stängde såret igen. Sen blev jag väldigt dålig när jag vaknade för att jag fått så mycket mediciner eller vad det var så lungorna klibbat ihop sig och fyllts med vatten.
Idag känner jag mig iaf bättre även om jag har ont vid stygnen och känner mig lite smått snurrig!:)
Kram!<3

Elvira:

Sv: Jag opererades ju för en grej och de stängde såret som blev när de var klara. Såret gick upp igen under kvällen och några liter blod blödde ut i magen. De opererade igen, sög ut allt blod och stängde såret igen. Sen blev jag väldigt dålig när jag vaknade för att jag fått så mycket mediciner eller vad det var så lungorna klibbat ihop sig och fyllts med vatten.
Idag känner jag mig iaf bättre även om jag har ont vid stygnen och känner mig lite smått snurrig!:)
Kram!<3

HSL:

Jadu, ibland undrar man... Kan det vara så att dina kompisar inte äter så mycket, alternativt äter väldigt nyttigt, under veckodagarna och sedan släpper på restriktionerna när det är helg? Personligen var jag under en relativt lång period väldigt bra på att bara äta med folk, och då äta och dricka alkohol i helt normala mängder, men i enskildhet åt jag närapå ingenting. Och jag uppfattades som supersmal, kan tilläggas.

Svar: Jo, dem äter mycket. Tro mig. Pommes och biff till frukost med vanlig cola är standarden.
forthesimplehearts.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback