Day two: What is your MAIN reason for wanting to lose weight? (Be honest.)


Min största anledning till att gå ner i vikt är att min kropp inte mår bra av det här. Jag har ont i knäna konstant, får benhinneinflammation ungefär fyra till fem gånger av året på grund av att mina ben egentligen inte klarar av att hålla upp min vikt. Jag har ont i ryggen på grund av att mina bröst är för stora. Jag har svårt att hitta kläder i vanliag butiker såsom HM, Gina Tricot, Bik Bok och så vidare eftersom jag knappt kommer i en storlek 42. Jag har snarare storlek 44 på kläder och då måste man oftast gå till "tantavdelningen" där dem bara har fula kläder. Jag vill kunna gå förbi en spegel/ett speglande skyltfönster utan att må dåligt och kanske till och med börja gråta. Jag vill bara kunna acceptera mig själv.
Kommentarer
Felicia:

Jag är gärna med! En perfekt tävling med inte för mycket press utan mest pepp och motivation! <3 Går det att vara med nu?

Svar: Klart det går att vara med!
forthesimplehearts.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback