Förklaring.


Jag behöver nog förklara hela idén lite bättre, det verkar vara väldigt många som har missförstått. En gång i veckan kommer att jag lägga upp en bild som nedan till er med en utmaning på. Utmaningen gäller från och med en vecka som bilden läggs upp, men det är inga krav på att man måste klara det, utan det är bara riktlinjer och att man gör så gott man kan som gäller.
 
Som ni ser, det är inga direkt svåra utmaningar i och med att ni väljer er utmaning själva! Vi som är med och kör utmaningen ser ni här i detta inlägget, och alla har sina individuella utmaningar. Man behöver egentligen inte ens berätta för mig om man inte vill, huvudsaken är att man är medveten om målet själv och gör sitt bästa.En gång om dagen kommer jag också att skicka ut en fråga till deltagarna i en kommentar på bloggen, som dem själva får välja om dem vill svara på, antagligen i ett inlägg i sin egen blogg eller i en kommentar hos mig. Det är helt frivilligt, man behöver inte ens svara på frågorna om man inte vill. Frågorna handlar bara om sådant som kan vara kul att veta om bloggaren utan att dennes anonymitet kränks. 
 
Helt enkelt så handlar utmaningen om att en gång i veckan få en hälsosam utmaning tilldelad sig och att man skall göra sitt bästa för att uppnå sitt egna bästa resultat under veckan.
 
Är det någon som har mer frågor ifall jag fortfarande är otydlig så är det bara att skicka en kommentar så svarar jag så fort jag kan! ♥
 
Kommentarer
L:

Jag vill också vara med om det fortfarande går! Min utmaning blir att inte äta mjukt bröd.
Vad tänker du själv ha för utmaning första veckan? :)

Tussen:

Sv: Du avgör själv om du vill lita på mig eller inte, men jag har inte gett ut din blogg till någon och planerar inte att göra det heller. Man behandlar andra som man själv vill bli behandlad, eller?

Jea:

Jag vill vara med och leka! Men vilken dag börjar första veckan? Antar att det inte är måndagar varje utmaning börjar eftersom du redan lagt upp den första:)?

Baby:

Sv: Jajamen, jag börjar lite försiktigt så jag vet att det är mål som jag klarar av :) Vad ska din första utmaning vara?

Andningsluft:

Jaaaaa, då förstår jag!

Andningsluft:

sv: Det jag vill göra ä nog att försöka att inte hoppa över måltider, och dessutom äta mer regelbundet. :) Och det är helt okej att du länkar till mig i inlägget!

Svar: Då vet jag<3 fan vilket bra mål du har!!
forthesimplehearts.blogg.se

molnfigur.blogg.se:

jag är på!

molnfigur.blogg.se:

jag är på!

Mira:

Oh, vilken himlans bra grej! Kan jag hoppa på? Bra vana: träna 4 ggr/ vecka. Sluta med: att sluta räkna så fort jag överäter och tänka så svart och vitt. :) kram!

Motfyrtiofem:

SV: visst, jag är på :)
mitt mål får bli att inte äta sötsaker, vilket jag bara gör när jag hetsar och kräks. Spy-fri vecka!

heja elin :

Åh vilken rolig/bra/peppande grej. Jag vill självklart vara med och hoppar gärna in nu om det är ok?

Elvira:

Jag vill jättegärna vara med! :)
Men det är inte så att man ska väga sig va, för jag väger mig inte längre. Och en fråga till, börjar utmaningen på måndag? :3

Em:

Går det fortfarande att vara med?

Söt du är<3 Kommer försöka så gott det går!Du får också ta hand om dig!

Moon:

jag e på...

Themana:

Jag vill vara med här också! Är ju även med på facebook också men kör här med hehe :)

Anonym:

Jag tror det är många som inte orkar läsa alla dina inlägg eftersom du uppdaterar typ 15 gånger per dag :P Tänk på det!

2012-07-21
Hanna-mamma till Theodor:

jag vill oxå vara med och leka!
Mitt är att inte äta efter klockan åtta! Svårt><

Svar: Du är uppskriven i länklistan nu. <3 kram
forthesimplehearts.blogg.se

z:

jag vill va med! mitt mål kommer vara att försöka äta mindre av bröd(mestadels vitt), pasta och onödigt socker:)

z:

jag vill va med! mitt mål kommer vara att försöka äta mindre av bröd(mestadels vitt), pasta och onödigt socker:)

V:

Jag vill vara med, om det inte är försent :) I så fall är mitt mål att inte äta färdigmat, dvs typ frysmat.


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback