Send me now, the winter's over


Har legat i sängen halva dagen och bara kräkts, kräkts och kräkts. Är inte sjuk på något vis, eftersom jag spänner magen så gör jag det frivilligt - men det är ändå obehagligt att kräkas. Det smakar illa och jag går ner ännu mer i vattenvikt på det. Jag vet inte om jag hatar eller älskar att jag kan kräkas genom att bara spänna magsäcken. Det var så mycket bättre förr när man verkligen behövde anstränga sig för att kräkas.

Har väl kräkts sisådär tre liter varje gång i tre omgångar senaste timmarna. Allt vatten. Vet inte varför jag mår illa vatten. Vatten är ju bra? Jag är inte magsjuk igen iallafall, jag kunde behålla glassen och sushin. Men resten som jag har ätit igår och idag har kommit upp närmare än tio minuter efter att jag stoppade det i munnen. Vet inte om det ska räknas som bra eller dåligt. Allt är bara kaos.
Kommentarer
Kathrine:

Sv: Skrev självklart fel haha! Men tack för att du lade märke till det och sa till, så att jag kunde ändra :)

Eriiza:

Även vatten kan göra en sjuk, får man i sig för
mycket, så kan man reagera på det också.
Och tvingar man i sig det, så kan man nära på att bli
mer eller mindre intolerant.. =/
Man måste varva med annat.


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback