som om några ord skulle förändra någonting alls


Uppdatering: jag kommer inte att sluta blogga. Jag kommer att mobiluppdatera om det finns internet/om svenska kontantkort fungerar dit jag ska, och jag kommer självklart att fortsätta uppdatera utmaningen och lägga ut vecka tvås utmaning när det är dags. Någon skrev en idiotisk kommentar att jag peppar folk till äs, som sagt, idiotiskt. Det här är en HÄLSOSAM tävling, där varje veckas mål går ut på att göra något bra för sin kropp. Jag tror ju knappast att personen som skrev kommentaren tycker att tvåhundra gram choklad mitt i natten är hälsosamt. Och ni som kommer på att ni vill vara med i tävlingen, det är bara att hoppa in och skriva en liten kommentar att ni är med så lägger jag in er i länklistan när jag kommer hem!
 
Nåväl. Jag kommer även att lägga upp ett schema för mig nu framöver där jag berättar om huruvida jag har tänkt att lägga upp min egen bantning. Jag tror att utomståendes åsikter betyder mycket, så kommentera allt ni tycker verkar fel med dieten.  Ifall jag glömmer någon näringsgrupp, eller om den bara verkar idiotisk.
Kommentarer
Lyckan:

Hej, jag tror jag har bestämt mig för att jag gärna är med! Men om det är okej hoppar jag över länkningen :)

Svar: Klart att du får vara med!
forthesimplehearts.blogg.se

2012-07-24
Leroy:

Jag är på! Kan jag hoppa på den här veckan eller väntar jag till nästa?


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback