Who, what, when, where and why?


 
Nu är ni hur många som helst som följer min blogg, 152 stycken senast jag kollade. Bloglovin säger ett helt annat tal, men det vägrar jag att tro på just nu. Varför skulle lilla jag ha 190 fina följare på bloglovin? Nåväl, är väl bara en bugg eller något.
 
Men eftersom ni ändå har paserat 150sträcket, så tänkte jag att jag kan köra en frågestund, om ni vill. Så kan jag publicera frågorna i inlägg sen. Jag vet inte riktigt vad ni vill veta, men eftersom ni frågar saker då och då tänkte jag att det kunde vara kul att ha en frågestund. Antagligen kommer det inte att bli några frågor alls, jag är ju inte så värst intressant. Men nu är det öppet iallafall! Vad sägs om fram tills på söndag? 
 
Och den här gången tänkte jag svara på vad som helst. Jag är ju trots allt inte anonym.
Kommentarer
heja elin :

- hur kom du på idèn med Two Month Weight Loss Challenge? Skulle vara ganska kul att höra tankarna bakom?

- läste någonstans att du vill gå ner så mycket och väga 30kg? läste jag rätt eller är det så mycket du vill väga?

- hur lång tid tror du själv att det kommer ta tills du når ditt mål?

kram och ta hand om dig!!!! fred&kärlek ♥

Svar: Åh. Hej fina du och heja dig med! ♥Det finns en gaaaaaaaaaaaaammal (som gatan) tumblrtävling som heter så. Jag har förenklat den lite bara. Och nej, jag skulle aldrig vilja väga 30 kilo. Då skulle jag vara död. Antagligen har du läst att jag har gått NER 30 kilo. Och min normala målvikt är 65 kilo, min ätstörda målvikt är 48. Kram!
forthesimplehearts.blogg.se

Anonym:

hur mycket väger du just nu? kan du lägga upp en bild på din kropp? kram<3

Svar: Jag vet inte riktigt vad jag väger just nu, men självklart kommer det bilder!
forthesimplehearts.blogg.se

2012-07-30
Gino:

Tror du inte att det hade varit lättare att gå ner i vikt om du verkligen gjorde det via den riktiga vägen?
(Nu menar jag alltså, att bli hälsosam på riktigt. Inte röka, inte dricka för mycket alkohol, dock dricka mycket vatten, äta ordentliga mål mat och faktiskt träna varje dag?)

Kondition + styrka + mat = Win! Eller?

Svar: Ifall man röker eller dricker alkohol spelar ju ingen roll, allting handlar om plusminuskalorier. ♥ Men jo, det är klart. Fast det går så sjukt långsamt, man ser inget resultat på flera veckor då ju ^^
forthesimplehearts.blogg.se

2012-07-31
Ellen:

Var bor du någonstans?
Hur ser ditt liv ut om 3-5 år? :)

Svar: Jag bor i Göteborg! ♥Och om tre till fem år är jag förhoppningsvis klar med plugget, har en lägenhet norrut, är tillsammans eller bästa vän med pojken jag tycker om och lever livet. är smal, fri från ätstörningar och ångesten.
forthesimplehearts.blogg.se

Anonym:

hur mycket har du vägt som allra mest?

Svar: 130 kilo är dokumenerat, men har vägt mer.
forthesimplehearts.blogg.se

2012-08-01
Elvira:

Hur ser ditt drömhår ut?
Planerar du att skaffa fer tatueringar?

Svar: Det blir inget av med frågestunden eftersom det var för lite frågor.. ♥ Men därför svarar jag direkt till dig istället. :D
Mitt drömhår är mörkrött, lockligt och ner till midjan. Och ja, jag har planerat att tatuera hela ryggen, armarna och en chest.
forthesimplehearts.blogg.se

heja elin :

re: ja okej, jag tänkte väl!! då fick jag svar på min fråga ordentligt :) FIN din blogg blivit :)


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback