Going south and we are older


Klockan har passerat sovdags för länge sedan men jag har inte fallit in i drömmarnas värld ännu. Jag har fått 25 mg propavan och 25 mg atarax ikväll, jag är trött; utmattad; men jag kan inte sova. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Det gör ont under huden och när jag hostar så känns det som om hjärtat skall flyga ur bröstkorgen.
 
Jag får inte bli sjuk igen nu så nära skolstarten. Jag låg inlagd på sjukhus två veckor förra hösten och det började precis så här då med och jag har verkligen inte tid att spendera ytterligare två veckor på sjukhus. Det räcker med den här natten. Fanfanfan. 
 
Det bästa är iallafall att ingen av mina vänner förutom Ylvali och Lillebror vet om att jag är här. Den här gången tänker jag inte oroa folk i onödan, det är bättre att dem tror att jag är hemma och är sjuk i två veckor än på sjukhus och är sjuk i två veckor. Sjukhus låter så allvarligt.. Ylvali tog det stenlugnt men jag tror att Lillebror nästan ballade ur där hemma. Han blev ordlös och lät väldig orolig. Fan. Jag hatar att oroa honom, förut höll jag hellre tyst om saker men då blev han bara arg när han fick reda på det så nu berättar jag det direkt istället fast försöker förmilda det hela till en nästan ofarlig gräns.
 
Usch, nej. Jag är verkligen jättetrött. Jag kommer stänga av datorn nu och fråga om jag kan få en insomningstablett istället.  Under tiden kan ni ju, om ni vill, ge mig era bästa nu-ska-jag-bannemej-sova-tips! :)
Kommentarer
Felicia:

Sv: Ja det tycker jag med! :)

Felicia:

Sv: Bra mat för mig är: Grönsaker,kyckling,fisk (vi har lax)Köttfärs. Ja vanlig mat i lagom stora portioner :)

klarabella:

<3

Motfyrtiofem:

Vad är det som händer? Är det här något återkommande som händer dig? Några kroniska problem med magen eller så? :/

Förresten, fick du Propavan tabletterna jag skickade?

Hannah:

Sv: Förlåt, förlåt, för att jag inte har svarat på din kommentar som du skrev ang. blogg utmaningen. Har haft problem med min internet, så den lägger av lite då och då (oftast när jag skriver inlägg eller ska svara på kommentarer) Typiskt! Men nu har jag en annan dator och hoppas på att svaret kommer fram..

Det hade varit jättekul att vara med! Verkligen! Tråkigt bara att jag missade starten :/ Går det att hoppa på nu?

Hoppas allt är bra med dig! Sköt om dig!
/Hannah

Em:

Jag hoppas du håller dig frisk, håller tummarna! Jag dricker i princip inte alkohol och visst får man konstiga blickar och massa frågor. Fattar inte vad det är som är så roligt med det, svindyrt och man mår piss dagen efter liksom.

Svar: Jag hoppas det med. Visst, alkohol suger men jag tycker att tillexempel cider är gott och är man ute så känner jag att jag lika gärna kan beställa en cider istället när colan kostar ungefär 30 kr/glaset. ^^
forthesimplehearts.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback